Naslovna / Poslovi / KOORDINATOR ZA TRANSFERE

POSLOVI

Employer Logo
Podgorica
Puno radno vrijeme

KOORDINATOR ZA TRANSFERE

25. 02. 2025. - 10. 03. 2025.
Neto plata: Na upit

 

Montenegro Tourist Service Grupacija u okviru koje posluju 15 kompanija iz oblasti turizma, hotelijerstva, ugostiteljstva, digitalnog marketinga, IT razvoja, transporta i usluga, usljed razvoja novih projekata kao i ekspanzije Grupacije, ima otvoreno radno mjesto na poziciji:

 

Koordinator za transfere

 

GLAVNE DUŽNOSTI I ODGOVORNOSTI:

 

Rukovodi koordinacijom tima za transfere i vrši optimizaciju vozila u svom djelokrugu rada;

Upoznavanje korisnika sa proizvodima, uslugama i ostalim relevantnim informacijama; 

Optimizacija aktivnosti u prodaji u odnosu na obim ostvarenih rezervacija i lociranost dostupnih vozila; 

Planiranje i organizacija rada na terenu;

Praćenje dnevne evidencije popunjenosti kapaciteta i odgovaranje na zahtjeve potencijalnih korisnika usluga;

Komunikacija s lokalnim turističkim zajednicama u svrhu promocije proizvoda i usluga transfera;

Kontrola tačnosti podataka na web portalu i drugim platformama, kao i interakcija sa sektorom marketinga radi usmjeravanja promotivnih aktivnosti u cilju podsticanja rezervacija određenih modela vozila po različitim osnovama (nedovoljna prodaja, promo periodi itd); 

Vrši registraciju na online kanalima prodaje, kao i upravljanje sa kanalima prodaje iz svoje oblasti;

Odgovaranje na upite klijenata koji su stigli putem online kanala prodaje i offline kanala prodaje;

Pisanje dnevnih izvještaja o prodaji po kategorijma usluga;

Sastavljanja mjesečnih i periodičnih izvještaja o prometu, kao i statističkih izvještaja po potrebi;

Pripremanje i ažuriranje odgovarajućih baza podataka za pružanje usluga transfera; 

Prodaja i naplata ugovorenih usluga u skladu sa procedurama; 

Praćenje statusa postojećih rezervacija za transfere;  

Svakodnevno izvještava nadređene o svom radu

  

NEOPHODNA ZNANJA I VJEŠTINE:

 

Visoka stručna sprema, IV1, VI ili VII1 nivo kvalifikacija iz oblasti turizma, organizacionih nauka i sl.

Najmanje 1 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima transfera

Tečno znanje engleskog jezika neophodno

Vozačka dozvola B kategorije

Poznavanje rada na računaru Microsoft paket

  

POŽELJNE LIČNE OSOBINE:

 

Visoko izražena sposobnost efektivne komunikacije 

Sposobnost razvijanja dugoročnih odnosa s klijentima i partnerima

Tačnost, ažurnost, sistematičnost i odgovornost

Visoka doza fleksibilnosti i pragmatičnosti

Sposobnost efikasnog vođenja više zadataka i striktno poštovanje rokova

Odlične organizacione i pregovaračke vještine

 

 U NAŠEM TIMU VAS OČEKUJE:

 

Dinamično, pozitivno i kreativno okruženje koje omogućava rast i razvoj u postizanju vaših punih potencijala

Mogućnost ugovora na neodređeno vrijeme, dobra zarada i prilika za brzo napredovanje u karijeri bazirano na performansama

Učestovanje na najvećim međunarodnim sajmovima turizma, kao i prilika za čestim službenim putovanjima u Regionu i na novim tržištima

Kompanija koja prepoznaje i ulaže u razvoj karijere i zadovoljstvo svojih zaposlenih

Laptop, mobilni telefon i plan potrošnje u skladu sa politikom kompanije

30% popusta u restoranu Desetka, plaži Kamenovo, hotelu BIP, restoranu Šišarka u Tološkoj šumi, kao i popusti sa brojnim partnerima sa kojima sarađujemo

20% popusta u Supplement House

15% popusta u restoranu Hard Rock Café Podgorica

Povlašćene cijene u teretani The Capital Fitness Centar u Atlas Capital Centru

Pogodnosti prilikom kupovine avio karata sa našim partnerima, Air Serbia, Turkish Airline

Učešće na kompanijskim teambuildinzima

 

 

Ako vjerujete da ispunjavate ove uslove i želite postati ključni dio našeg tima, molimo Vas da nam pošaljete svoj CV.

 Prijave slati najkasnije do 10.03.2025. godine

 

Prijavi se